Swing Trading Maak Geld


Swing Trading maak Geld Vorige artikel: Volgende artikel: Ek dink die baie stories (meestal valse) dat mense lees in die e-pos wat die nuutste en grootste handel stelsel te adverteer, steeds het hulle oortuig dat die dag handel is die enigste manier om geld te handel nie. Ek wil hê jy moet weer sê dat dit nie korrek is. Ja, daar is voordele aan die dag handel en een is die vermoë om terug te bons na 'n verlies. Nog is jy kan amper ooit dag eindig in die positiewe as jy voldoen aan suksesvolle handel gewoontes. Daardie gevoel van kyk na jou P / L aan die einde van die week en sien 'n inkomste bo die gemiddelde dagtaak, is adiciting. Adiciting en gevaarlik, maar dit is 'n ander storie. Daar is ook nadele aan die dag handel. Kommissies (verspreiding in Forex) en die maklike toegang tot overtrading kan jou wen dag neem en draai dit baie vinnig in 'n verloorder. Jy moet 'n handvatsel op die verskillende sielkundige faktore wat make-up 'n positiewe handel ervaring te hê. Daar is 'n paar boeke daar buite wat kan assits jy in begrip waar jou sielkundige make-up val plat. Kyk vir 'n boek deur Van Tharp, Mark Douglas of Curtis Geloof (ja, die Curtis Geloof wat miljoene maak as 'n skilpad). Ek sal die laaste een-tot-dag handel klop wees. Ek doen dit in die YM en die NK. Dit is nie al though. As 'n afgeronde handel besigheid, ek het ook inkorporeer swing handel in my roetine. Groot vis stories of praat oor $$ is nie iets wat ek het 'n belangstelling in. Die resultate van 'n ander handelaar het geen invloed op jou vermoë om te slaag of misluk in die handel. Selfs die handel die presiese strategie, kan jy verwag dat verskillende resultate. Ek wil iets wys vandag net 'n punt te bewys. Nou het ek gewys kaarte en rekeninge voor, maar het nog altyd uitgehaal die nie-belangrike besonderhede. Diegene besonderhede is geld gemaak. Vir mense lees hierdie poste, dit is nie so belangrik soos die konsepte agter die ambagte. Dit is nie so belangrik soos die gedagtes en lesse agter wat plaasgevind het. Hierdie keer, en waarskynlik die enigste keer, sal ek die onbelangrik wys. Dit handel (die rooi vertikale lyn) was 'n swaai handel wat plaasgevind het in die einde van Augustus. Daar is ander, insluitend 'n $ 217 verlies in die EURJPY (Dankie BOJ $ 128000000000 ingryping !!), maar hierdie een was 'n korter swing handel met baie laer tydraamwerk geleenthede om dit kort te sny. Die vakbond was live vir ongeveer 29 uur voor die slaan wins teiken. Terwyl die verkoop limiet orde natuurlik is gestig terwyl wakker, dit veroorsaak toe ek aan die slaap was. Dit was 'n klein risiko en byna 'n 4: beloning-risiko verhouding 1. Nou, ek vas aan 'n hoër tydsraamwerk om die handel te monitor, twee keer so lank as dit live was. As ek dink met 'n nog 'n dag handel mentaliteit, sou ek zerod het in 'n 15-30 minute tyd raam en daar was baie objektiewe redes om die stop of net uitgang ratel. In werklikheid, op laer tydsraamwerke die handel veroorsaak, het in wins en dan terug reveresed na die oop prys! Op die monitering tyd frame8230; daar is geen rede om aan te pas. Die wins vir homself praat. Nou, kan swaai handel jy toets. Jy kan wins verdwyn sien tydens 'n retrace. Jy kan groot winste te sien en wil kontant uit. Jy kan 'n verlies te neem en dan jeuk om dit terug te lei om 'n nie beplan handel te neem. Dan weer, verspreiding koste is virutally meaninless as gevolg van die wins teikens en as jy verbind tot nie geknoei, dit is 'n meer ontspanne van die saak. Aan die einde van die dag, kan jy 'n paar ernstige inkomste met baie min work8230 maak; hoewel met baie ervaring en begrip van meganika. Maak geen mistake8230; daar wins in swang handel. Daar is voordele aan swing handel dat dit nie maak net oor die geld. Die spanning is baie laer en as ek 'n dag van die dag handel mis, ek bekommer nie te veel oor die verlore inkomste. Eintlik is swing handelswins gebruik, deels vir die dag handel rekening. Reinvesting in die besigheid! Dag handel is 'n moeilike pad na baie. Swing handel is toeganklik en uitvoerbaar is vir die meeste. Verbind tot drie maande om te slyp in op 'n swaai handel strategie en begin om hierdie metode van handel te werk vir jou. Jy kan geld maak swaai handel. Vorige artikel: Volgende artikel:

Comments

Popular Posts