Gereed Om Te Begin Belê Waar - Is Die Best Online Brokers Vir Beginners


Gereed om te begin belê? Hier is die Best Online Brokers vir beginners Ek kan die eerste keer het ek my eerste voorraad handel onthou. Ek was 'n intern by die belegging firma wat uiteindelik my gehuur. Dit was reg rondom wanneer die tegnologie borrel bars, en tegnologie-aandele verhandel teen uiterste afslag. Ek het nie 'n klomp geld, eintlik het ek regtig byna geen geld nie, maar ek voel verplig dat ek nodig het om een ​​van hierdie tegnologie-aandele te koop. Die voorraad wat ek gehad het was in my oë Lucent. Lucent was 'n telekommunikasie maatskappy wat eens kon die handel in die $ 60 tot $ 80 reeks, maar het aansienlik goed val onder $ 10. As ek reg onthou, het ek dit in die $ 6 tot $ 8 reeks. Ek onthou dink dat ek geland het 'n goeie koop. Ha! Ek maak my rekening, gedeponeer my geld, en het my eerste handel. Weerspieël terug, ek was so 'n beginner, dit was nie snaaks nie. As ek 'n beter geken het, Ek sou nie Lucent gekoop het, en Ek het beslis dit wouldnt gekoop deur 'n full-service makelaars. Ten tyde van die kommissie op die transaksie wat ek betaal was $ 42 en dit was net om dit te koop. As ek dit verkoop, moes ek 'n bykomende $ 42 betaal. Het ek beter te leer ken, sou ek gegaan het met 'n aanlyn makelaar en langs betaal niks om die presiese dieselfde ambag te maak. As jy 'n beginner belegger of 'n klein belegger op soek na jou eerste voorraad handel te maak, laat ek jou bekend te stel aan 'n ander beste aanlyn makelaars vir beginners. Beste Online makelaarsfirmas vir Beginner Beleggers Van al hierdie maatskappye het rekeninge wat maklik op te rig is, het 'n baie goedkoop voorraad ambagte, en het ook 'n ongelooflike kliëntediens wat jou laat voel asof jy ontmoeting met iemand in die werklike lewe. Ons het ook maatskappye wat belegger onderwys aan te moedig deur die aanbied van diepe kennis basisse, webinars, of selfs aanlyn-kursusse vir hul beleggers na vore te bring. Verbetering Hulp Ontwerp jou portefeulje As die alfabet sop van 'n belegging Roth IRA, Tradisionele IRA, September IRA, 401k, Roth 401k, en so aan jou raaisel, verbetering is 'n groot plek om te begin. Betterments filosofie is: belê is so ingewikkeld dat baie mense kry ontleding verlamming. In plaas van om 'n beslissing, hulle vries en maak geen besluit. Verbetering is ontwerp om te maak 'n belegging ongelooflik eenvoudig. Hoe eenvoudig? Jy het baie min keuses te maak: hoeveel geld te belê hoe dikwels jy wil om dit te belê ( 'n tyd of die opstel van outomaties belê op 'n skedule) wat batetoewysing jy wil tussen voorraad en binding beleggings Dis dit. Verbetering sorg vir die res. Geen hoef te kyk deur 'n klomp van die onderlinge fonds tafels om te besluit watter fondse om te gaan met. Die firma belê outomaties in 'n mandjie van beursverhandelde onderlinge fondse in twee kategorieë: aandele en obligasies. As jy saam met die meeste risiko (100% voorraad toekenning), al jou geld gaan in die voorraad ETF mandjie. As jy wil om dit af te verdeel die middel, 50% gaan na die voorraad mandjie en 50% van die Tesourie band mandjie. Sy dood eenvoudig, en dit is waarom dit is 'n wonderlike plek vir beginners om te begin. Die opbou van die gewoonte om gereeld te belê is krities belangrik en verbete help jy dit doen sonder dat jy oorweldig met ingewikkelde beleggingsbesluite. Scottrade beste diens "/> Scottrade is soortgelyk aan E * Trade in dat dit bied 'n verskeidenheid van beleggingskeuses vir beleggers. Verbeterings en Capital One ShareBuilderhet 'n plek in die wêreld hulle is groot op te help om te begin en die opbou van beleggings outomaties maar afslag makelaars soos Scottrade gee jou meer opsies as jy 'n bietjie meer oor wat jy doen te leer ken. Scottrade bied ook 'n paar van die goedkoopste ambagte beskikbaar: net $ 7 per handel. Hulle het 'n geen-fooi IRA, gee jou toegang tot geen-transaksie fooi onderlinge fondse 3,100+, en 14,500+ ander (vrag en no-load) onderlinge fondse. Soos verwag kan aandele, ETF, en opsies sowel handel. Jy kan 'n rekening oop te maak met so min as $ 500. Scottrade sal ook betaal tot $ 100 of jou rekening oordragkoste as jy kom uit 'n ander makelaar, maar jy het om oor te dra $ 10,000 of meer om te kwalifiseer vir daardie. Nietemin, Scottrade is een van ons gunsteling makelaarsfirmas algeheel en is 'n goeie plek om te begin. Tradeking Goedkoopste Trades is 'n aanlyn afslag makelaars met 'n paar van die goedkoopste handel fooie beskikbaar. $ 4,95 vir voorraad en ETF ambagte is mal praat. Plus no-load onderlinge fondse is redelik teen $ 9,95 per handel. As jy wil funky met jou belegging kan jy opsies met vir net $ 0,65 per kontrak (plus die $ 4,95 basis) handel te kry. Die maatskappy is 'n sterk mededinger vir groter maatskappye met baksteen-en-mortier winkels te danke aan 'n samesmelting met 'n ander kleiner pryse makelaars, Zecco. Die twee maatskappye gekombineerde magte om lae pryse aan elke kliënt te bring. Die firma is aangewys # 1 vir Customer Service deur Smart Money 2010-2012 sowel. Gee 'n probeer. Ek dont dink jy sal teleurgesteld wees. Capital One ShareBuilderhet Soos reeds genoem, een van die moeilikste dele van 'n belegging is om uit jou eie manier en die oprigting van 'n gewoonte om gereeld te belê. Ons almal kry inspirasie om te belê soms (gewoonlik wanneer ons 'n emosionele hoë kan sien die voorraad kaarte opgaan), maar dit isnt 'n belegging strategie wat sal betaal op die lange duur. Jy is baie beter daaraan toe oprigting van 'n outomatiese spaarplan wat jou makelaars toelaat om outomaties geld uit jou bankrekening en sit dit in aangewese beleggings op 'n vaste skedule. Dit konsep is die belangrikste metode agter Capital One ShareBuilderhet. Die firma is selfs vernoem na die idee: om op te bou aandele in 'n belegging. Hoe Capital One ShareBuilderhet help om dit te doen? kies net jou outomatiese belegging skedule Kies die individuele aandele of ETF jy wil om te belê in (ETF's aanbeveel vir diversifikasie redes) Ignoreer totdat jy 'n miljoenêr As jy outomaties op hierdie manier te belê jou handel net kos $ 4. Dis die goedkoopste makelaars handel koste rondom. (As jy kies om te belê so nou en dan jou handel koste styg tot $ 9,95, sodat outomatiese belê is beslis die pad om te gaan.) Kry begin belê en die opbou van aandele met verloop van tyd deur die opening van 'n rekening by Capital One ShareBuilderhet. (Plus $ 50 net vir die opening van 'n rekening!) TD Ameritrade bekende As jy op soek na 'n vaste leier wat maak 'n belegging maklik vir nuwe beleggers, TD Ameritrade is 'n goeie opsie. Die maatskappy is die bediening van nuwe aanlyn beleggers vir die jaar. In teenstelling met Verbeterings en Capital One ShareBuilderhet, TD Ameritrade isnt ontwerp uitsluitlik vir nuwe beleggers. Jy kry 'n stel van kragtige gereedskap of jy nuut is tot belê is of was belê vir dekades. As 'n leier in die bedryf, TD Ameritrade bied 'n groot verskeidenheid van beleggings wat geskik is vir 'n nuwe en ervare beleggers gelyk is: 100 + Kommissie-vrye ETF 13,000+ onderlinge fondse Vaste inkomste produkte soos verbande en CD's Handel aandele, opsies, forex en futures Menigte van rekening opsies: Tradisionele IRA, Roth IRA, September IRA, Simple IRA, 401k rollovers, normale belasbare beleggingsrekeninge Een van ons gunsteling dinge oor TD Ameritrade is hoe hulle bied eksklusiewe webinars en belê klasse te help om nuwe beleggers te kry tot spoed. As jy op soek na 'n leier in die aanlyn handel ruimte wat kan help om te leer meer oor te belê, E * handel is 'n goeie opsie. Die maatskappy het 20 jaar ondervinding in aanlyn handel, bekostigbare ambagte, en 'n robuuste belegger opvoedkundige sentrum. In teenstelling met Verbeterings en Capital One ShareBuilderhet, E * Trade isnt ontwerp uitsluitlik vir nuwe beleggers. Jy kry 'n stel van kragtige gereedskap of jy nuut is tot belê is of was belê vir dekades. As 'n leier in die bedryf, E * Trade bied een van die grootste voorraad van potensiële beleggings beskikbaar: Elke ETF verkoop 8,000+ onderlinge fondse 30.000 verbande Handel aandele, opsies, en forex Menigte van rekening opsies: Tradisionele IRA, Roth IRA, 401k rollovers, normale belasbare beleggingsrekeninge Sommige ander maatskappye het selfoon of tablet opsies beperk. Im seker jy het gesien E * ambagte advertensies, maar die handel gereedskap vir mobiele toestelle wat wissel van iPhone na Android om Blackberry en iPad is baie sterk. Aan die slag met Belegging Online Een woord van waarskuwing in die koop van aandele wanneer jy net eers begin belê is om versigtig te wees! Ek ontmoedig dikwels jong beleggers begin koop van aandele. Onthou my Lucent voorraad? Ek het nog nooit 'n sent gemaak af van dit en beland verkoop teen 'n verlies. Voordat jy begin belê in aandele, sou ek moedig jy begin met onderlinge fondse of 'n ETF dat 'n groter indeks spore dink SP 500. Dit bou jou fondament voordat jy begin om risiko handel onnodige individuele aandele. Net beteken omdat jy klein belegger nou nie die geval wat jy nodig het om voort te gaan om 'n klein belegger wees, want jy hou om geld te verloor op crappy voorraad optel.

Comments

Popular Posts